Відбулося засідання кафедри початкових класів. Підсумки.
Відповідно до річного плану роботи школи 31 жовтня 2019 року відбулося засідання кафедри вчителів початкових класів. Воно пройшло у формі панорами педагогічних ідей на тему «Системно-діяльнісний підхід як філософія освіти початкової школи. Мовно-літературна освітня галузь».
У науково-теоретичному блоці другого засідання було проведено творчу лабораторію вчителів «Карусель інновацій. Використання інтерактивних технологій для досягнення очікуваних результатів навчальної діяльності на уроках української мови і літературного читання: технологія «кластера» на уроках літературного читання; квестова технологія у навчанні мови і літератури; метод проєктів на уроках літературного читання; технологія ЧПКМ (читання і письмо для розвитку критичного мислення)».
Вчитель Тюска Н. М. ще раз нагадала присутнім ключові вимоги, викладені у Державному стандарті початкової освіти НУШ, ознайомила з індексами конкретних очікуваних результатів. На прикладі уроку української мови у 1 класі на тему «Звук [д], [д’]. Букви Д - д. Слова-помічники. Письмо друкованих букв, написання речення. Правопис кличок тварин» подала зразок очікуваних результатів.
Вчитель Швець А. С. ознайомила із інтеграцією навичок «Щоденні 5»: читання для себе, читання для когось, слухання, робота зі словами, письмо для себе. Педагог провела фрагмент уроку з використанням діяльнісного підходу «Щоденні 5», а саме, читання з другом.
Вчитель Мельник Т. В. запросила членів кафедри до подорожі «Пошуки скарбів» за допомогою квест-гри, показала використання прийому «Кластер» на уроці літературного читання, ознайомила із методом проєктів і технологією ЧПКМ.
Вчитель Рижа Т. С. презентувала конспект інтегрованого уроку «Я досліджую світ» з використанням інноваційних методів та прийомів роботи.
Всі вчителі початкових класів взяли активну участь у засіданні кафедри. Вони працювали над проблемною темою, анонсували порядок її розкриття на уроках, в доповідях, добірках завдань, іграх тощо.
На закінчення засідання вчителі окреслили коло питань, над якими працюватимуть в період між засіданнями.
Методична служба школи






























 |