Засідання кафедри природничих дисциплін. Підсумки.
Згідно річного плану роботи школи 28.10.2019 року відбулося чергове засідання кафедри природничих дисциплін за темою: «Модернізація освітнього процесу шляхом використання інноваційних технологій».
Засідання проходило у вигляді круглого столу з використанням презентацій.
На порядку денному засідання слухалися питання:
- Про методичні прийоми, які впливають на формування мотивації .(інформація вчителя хімії Ляшко Т.М.).
- Про наскрізні змістові лінії, як засади до створення цілісної картини світу: методика реалізації. (інформація вчителя географії Бедик Л.С.).
- Про застосування педагогічної технології «перевернутий клас»: плюси та мінуси. (інформація вчителя основ здоров’я Омельчук Г.С.).
- Про реалізацію діяльнісного підходу до навчання хімії через використання дистанційних технологій. (інформація вчителя хімії Ляшко Т.М.).
- Про формування різних видів компетентностей під час вивчення біології (інформація вчителя біології Кондратишина О.В.).
Вчитель хімії Ляшко Т.М. вказала, що мотивація – винятково важливий компонент не лише навчання, алей будь-якої людської діяльності. Є мотив – є й бажання виконувати й доводити до завершення діяльність.
Бедик Л.С., вчитель географії, продемонструвала відео на тему «Наскрізні змістові лінії як засади до створення цілісної картини світу: методика реалізації».
Вчителем основ здоров’я Омельчук Г.С. були дані пояснення щодо особливостей застосування педагогічної технології «перевернутий клас».
Також на засіданні кафедри Ляшко Т.М. ознайомила з методами реалізації діяльнісного підходу до навчання хімії через використання дистанційних технологій.
Кондратишина О.В., вчитель біології, розповіла про формування різних видів компетентностей під час вивчення біології.
В результаті проведеного засідання ухвалили: забезпечити систематичну роботу по створенню мотиваційних моментів на уроках для зацікавленості учнів до знань; членам кафедри детально познайомитись із технологією «перевернутого навчання» та її елементи застосовувати на уроках природничого циклу; при викладанні природничих дисциплін по можливості використовувати дистанційні технології для реалізації діяльнісного підходу до навчання; забезпечити систематичну роботу по формуванню ключових компетентностей при викладанні предметів природничого циклу.
Методична служба школи

 |