Нова українська школа. Рік другий.
У шкільному житті щодня перетинаються три великі групи: учні, вчителі і батьки. І кожна з них має свої інтереси і пріоритети. Про те, як цим світам порозумітися і чому нам усім потрібні спільні правила, ми і хочемо Вам, дорогі читачі, розповісти.
Якось напрочуд швидко завершився другий місяць навчання у другому класі НУШ. Все ніби так, як і раніше, проте кожен день дарує нові знайомства, вражає, спонукає мислити по-новому, і недаремно.
У новому навчальному році другокласники продовжують знайомитися з навколишнім світом. Вони активно працюють над розвитком ключових компетентностей та, граючись, навчаються.
Усі діти 2-х класів НУШ забезпечені підручниками, зошитами, які допомагають їм пізнавати світ. Матеріали посібників укладено відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової загальної освіти, концепції Нової української школи, на засадах компетентнісного та діяльнісного підходів. Усі компетентності є однаково важливими. Вони розвиваються на різних уроках впродовж всього періоду навчання. Спільними для всіх компетентностей є вміння читати і розуміти прочитане, висловлювати думку усно і письмово, критично мислити, логічно обґрунтовувати позицію, виявляти ініціативу, творити, уміння вирішувати проблеми, оцінювати ризики та приймати рішення, уміння конструктивно керувати емоціями, застосовувати емоційний інтелект, здатність співпрацювати в команді.
За Державним стандартом оцінювання знань носить формувальний характер. Для його здійснення учні 2 класу виконують діагностичні роботи. Свідоцтво досягнень є тим інструментом, який дуже глибоко розкриває, як дитина опанувала ті чи інші навички, компетентності, як вона їх засвоїла, як вона поводиться в школі, як себе соціалізує з навколишнім світом.
Також діти з радістю ведуть «Щоденник вражень» - це звичайний блокнот, де кожен другокласник малює свої враження від спілкування з друзями та життям в школі загалом. Улюбленим заняттям стало збирання LEGO – навчання грою не стомлює дітей, воно їм у радість – повторюють кольори, вчаться рахувати, навчаються працювати в команді, поєднуючи розумові та практичні дії. А ще маленькі школярики грають онлайн в навчальні ігри, переглядають безліч відео та слухають музичні твори, удосконалюють пошукові навички у роботі з планшетами.
Батьків і вчителів у навчальному процесі об'єднують спільні ідеї: діти мають зростати щасливими і адаптованими до реалій сучасного життя!
Якоюсь надто статистичною вийшла наша розповідь… Але якщо Ви справді хочете дізнатися більше, то двері нашої школи завжди відкриті для всіх, хто шукає і знаходить, мріє і досягає поставленої мети, хоче, щоб його любили, але при цьому починає любити першим.
Разом міркували і писали:
другокласники, Тетяна Василівна Мельник,
Тетяна Сергіївна Рижа, Анжела Степанівна Швець























 |