Урок з медіаграмотності
Дітям шкільного віку доводиться стикатися з постійно зростаючим потоком інформації, вони відчувають значні труднощі, коли їм необхідно проявити пошукові навички, самостійно критично оцінити отриману інформацію. Виникає потреба формування медіаінформаційної грамотності учнів усіх вікових категорій.
З цією метою 17 лютого у нашому закладі були проведені уроки медіа- грамотності: «Дисперсні системи у природі: факт чи фейк» (хімія); «Сходинки до медіаграмотності» (українська мова); «Нирки – парний орган: віриш мені чи ні?» (біологія), «Музична медіаграмотність: правдива і фейкова інформація» (англійська мова), «Моя Планета медіа. Звідки я отримую інформацію?», «Велике будівництво центрів інформації», гра «Медіазнайко», «Можливості інтернету» (вчителі початкових класів), «Розвиток медіаграмотності учнів» (інформатика). Під час уроків вчителі разом зі школярами проговорили різноманітні способи розпізнавання фейків, види маніпуляцій в мережі та розглянули процеси створення новин.
Інформаційна служба закладу
|