Відбулося засідання педагогічної ради - панорами
На виконання річного плану роботи школи та з метою аналізу стану організації освітнього процесу, спрямованого на засвоєння учнями знань про соціально-економічні й психофізіологічні умови правильного вибору професії, ознайомлення з інноваційними формами та методами роботи, які сприяють формуванню в школярів уміння аналізувати вимоги до різних професій відповідно до психологічної структури особистості, а також визначати свої професійно значущі якості, шляхи й засоби їх розвитку, у школі 14 листопада 2019 року пройшло засідання педагогічної ради – панорами з теми «Про зміст, форми та методи організації в школі профорієнтаційної роботи та шляхи її вдосконалення».
Про нові підходи до організації в школі профільної освіти, методи профорієнтаційної роботи, які використовують педагогічні працівники під час організації освітнього процесу для активізації самовизначення школярів, доповіла заступник директора з навчально-виховної роботи Тишковець Л.Ю.; про психологічний інструментарій, яким послуговуються практичний психолог та соціальний педагог у своїй роботі для об’єктивної оцінки професійних інтересів і схильності учнів, рівня їх інтелектуального розвитку та інших здібностей, результати експертного опитування батьків, діагностичного обстеження учнів 7-х, 9-х, 11-х класів розповіла практичний психолог Адамович Ю.А.; цікавою та пізнавальною була інформація, підготовлена вчителем математики Козодой О.П., щодо організації педагогічного процесу у МАН, як центру виховання активної, ініціативної молоді; про зміст та форми профорієнтаційної роботи на уроках трудового навчання, технологій розповів вчитель трудового навчання Чекан М.М.; Зінь М.В., класний керівник 5-А класу, поділився з колегами досвідом роботи з питання вибору майбутньої професії учнями.
Практичний блок засідання був представлений локацією «Вибір професії: як діяти, щоб не помилитися». Педагоги долучилися до роботи з опитувальником «Якорі кар’єри» та діагностикою типа мислення.
На завершення педагогічної ради було напрацьовано її ухвалу. А бонусом для всіх учасників був гарний настрій і розуміння значущості своєї роботи.
Методична служба школи








 |