Засідання кафедри фізико-математичних дисциплін. Підсумки.
Відповідно до річного плану роботи закладу відбулося засідання кафедри фізико-математичних дисциплін.
На обговорення виносилися питання: про використання ІКТ на уроках фізики; про формування навичок самостійної роботи учнів на різних етапах уроку; про участь учнів у Всеукраїнських олімпіад з математики, фізики і інформатики.
Вчитель фізики Мялик Н.О. відмітила, що у школі особливе місце повинно бути відведене таким формам занять, що забезпечують участь кожного учня у проведенні уроку, підвищують авторитет знань та індивідуальну відповідальність школярів за результати навчальної діяльності. Ці завдання учнів можна успішно розв’язувати завдяки інформаційним технологіям.
Викладання фізики, в силу особливостей самого предмету, є сприятливою сферою для застосування сучасних інформаційних технологій. Наталія Олександрівна розповіла про те, які саме інформаційні технології на уроках фізики вона застосовує: мультимедійні сценарії фрагментів уроків; підготовка дидактичних матеріалів для уроків; використання готових програмних продуктів з фізики; робота з електронними підручниками; пошук необхідної інформації в Інтернеті в процесі підготовки до уроків. Уміле поєднання комп’ютерних технологій і традиційних методів викладання фізики дають бажаний результат. Використання нових засобів навчання – це є засіб підтримки зацікавленості предметом. Зокрема, мультимедійні засоби не лише підтримують бажання пізнавальної діяльності, а й осучаснюють предмет, роблять його більш близьким і наочним.
Бірук А.О., вчитель математики, розповів, що потребою сучасної школи є створення умов, за яких кожен учень мав би змогу навчатися самостійно здобувати необхідну інформацію, використовуючи її для власного розвитку, самореалізації, для розв'язання існуючих проблем. А це значить, що учитель має бути на уроці і керівник, і організатор пізнавальної діяльності школярів; навчати та формувати їх світогляд; сприяти розвитку у дітей пам’яті, уваги, мислення; формувати вольові якості, дбати про поглиблення і зміцнення знань, про розвиток творчих здібностей; спрямовувати роботу учнів; розробляти методику організації кожного виду самостійної роботи, добирати матеріал для неї; планувати індивідуальну допомогу окремим учням. Обов’язкове для кожного вчителя правило: «не роби за учнів того, що вони можуть зробити самі».
Завідувачка кафедрою Друзь Н.В. відмітила хорошу роботу вчителів кафедри з підготовки учнів до олімпіад з математики, фізики, інформатики та інформаційних технологій. Також вона ознайомила членів кафедри з місцями учнів, здобутими на І етапі Всеукраїнських олімпіад. Вони розподілилися наступним чином:
Математика:
6 клас: І місце Лукша Дмитро; ІІ місце Годунок Анна та Ярута Іван; ІІІ місце Ващишина Дарина;
7 клас: І місце Осмолович Владислав; ІІ місце Волощук Валентина;
9 клас: І місце Саковець Ярослава;
11 клас: І місце Друзь Валерія;
Фізика:
7 клас: І місце Осмолович Владислав; ІІ місце Приходько Вікторія;
9 клас: І місце Печончик Ірина; ІІ місце Волчецька Катерина;
10 клас: І місце Бондарчук Мирослава;
11 клас: І місце Тюска Андрій; ІІ місце Прокопчук Богдана; ІІІ місце Приленська Карина;
Інформатика:
8 клас: І місце Стадник Дарина; ІІ місце Гіль Марія;
9 клас: І місце Ясинський Тарас;
10 клас: І місце Романчук Юрій; ІІ місце Гаврилюк Володимир;
11 клас: І місце Пампушик Андрій;
Інформаційні технології:
8 клас: І місце Мельник Ілля; ІІ місце Гіль Марія;
9 клас: І місце Ясинський Тарас;
10 клас: І місце Романчук Юрій; ІІ місце Гаврилюк Володимир;
11 клас: І місце Пампушик Андрій.
На завершення засідання було обговорено план заходів для проведення тижня фізико-математичних дисциплін.
Методична служба школи
|