Засідання кафедри початкових класів. Підсумки.
29 жовтня 2020 року відбулося засідання кафедри вчителів початкових класів. Творчий колектив нашої школи намагається створити такі умови розвитку особистості, за яких розкриваються унікальні здібності, можливості кожної дитини. Тому й тема засідання звучала відповідно: «Освітнє середовище як чинник розвитку особистості учня».
Метою заходу стало розширення знань педагогів щодо запровадження Концепції НУШ: ранкові зустрічі, формувальне оцінювання, його критерії, підвищення професійної компетентності учителів, сприяння розвитку творчої активності педагогів, інтересу до самовдосконалення. Чергове засідання кафедри стало продуктивним, цікавим, корисним навчанням, адже це була співпраця колективу, а не конкуренція чи хизування. Кожен педагог показав невеликий майстер-клас з проведення ранкових зустрічей, що є новою традицією української школи, і як показує практика – одним із перших методів, орієнтованих на учня.
Бірюк І. А. розкрила суть питання «Інтегроване навчання в системі нових освітніх технологій»,метою якого є: формування в учнів цілісного уявлення про навколишній світ, створення оптимальних умов для розвитку їхнього мислення, активізація пізнавальної діяльності учнів на уроці, ефективна реалізація розвивально-виховних та функцій навчання.
ДрузьЛ. В. поділилась власним досвідом з проблеми адаптації першокласників та зазначила, що початок навчання у школі є одним із найбільш складних і відповідальних моментів в житті дітей як соціально-психологічному, так і фізіологічному плані. Проблема підготовки учнів до життя в новому соціально-економічному і культурному просторі знаходить особливу актуальність в зв’язку з питаннями, які виникають про ефективність початкового етапу навчання.
Швець А. С. ознайомила присутніх з практичним застосуванням перших сходинок разом з учнями 3 класу НУШ, зазначивши, що урізноманітнювати освітню діяльність значно допомагає новий засіб навчання - LEGO. Конструктор – гарна альтернатива рахунковим паличкам, фішкам для звукового аналізу. А головне, вчитель сьогодні вільний у доборі методів та прийомів, які допоможуть досягти кінцевої мети: ротаційна діяльність «Щоденні 5», стратегії «Ромашка Блума», «Шість капелюхів».
Тюска Н. М. провела майстер-клас «Ранкові зустрічі», під час якого практично продемонструвала різні форми роботи, які використовуються під час ранкового кола.
Кравчук В. М. ознайомила колег із інструментарієм необхідним для ефективного розв’язання педагогічних задач,підготувала ряд скрутних педагогічних ситуацій. Вчителі, ознайомившись із змістом кожної з них, обговорювали і шукали шляхи виходу із проблемних ситуацій.
Дякуємо педагогам за активну участь, креативні ідеї у проведенні методичного засідання. Нехай такі зустрічі приносять радість, збагачують досвід, налаштовують на позитив і продуктивність.
Методична служба школи



















 |