Засідання кафедри природничих дисциплін. Підсумки.
Згідно річного плану роботи школи 27 жовтня 2021 року відбулося засідання кафедри природничих дисциплін за темою: «Модернізація навчально-виховного процесу шляхом впровадження сучасних інноваційних технологій».
На порядку денному засідання слухалися питання:
- Про підсумки проведення шкільного етапу олімпіад з предметів природничого циклу.
- Про підготовку предметного тижня.
- Про реалізацію діяльнісного підходу до навчання предметів природничого циклу через використання дистанційних технологій.
- Про інноваційні технології навчання у сучасній школі.
- Про огляд новинок науково-методичної літератури.
Завідувачка кафедри Кондратишина О.В. ознайомила колег з наказом Департаменту освіти і науки Рівненської ОДА «Про забезпечення проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів у 2021/2022 навчальному році». Було проведено аналіз робіт шкільного етапу з предметів природничого циклу. Окрім того, обговорено план проведення предметного тижня.
Вчитель хімії Горецька Т.М, зазначила, що гнучкість й адаптивність елементів дистанційного навчання полягає в тому, що школярі мають швидку форму спілкування з учителем, іншими учнями, працюють у вільний для себе час, у зручному місці і режимі. Саме тому, для педагога важливо навчити учня за короткий час отримувати, освоювати, перетворювати і використовувати в житті величезну кількість інформації. Тому можливості, надані Інтернетом і дистанційним спілкуванням, можуть бути основою формування нової інтеркультурної освіти. Дистанційна форма спілкування допомагає і вчителеві у вирішенні різних практичних завдань засобами сучасних інформаційно - комунікаційних технологій. Саме ІКТ дозволяють організувати таку взаємодію вчителя і учнів, що мотивує і стимулює на творчу, експериментальну, дистанційну навчальну діяльність.
Бедик Л.С розповіла про інноваційну педагогічну діяльність як особливий вид творчої діяльності та зазначила, що педагогічні інновації потребують принципово нових методичних розробок, нової якості педагогічного новаторства. Успішність інноваційної діяльності передбачає, що педагог усвідомлює практичну значущість різних інновацій у системі освіти не лише на професійному, а й на особистісному рівні.
Готовність до інноваційної педагогічної діяльності — особливий особистісний стан, який передбачає наявність у педагога мотиваційно-ціннісного ставлення до професійної діяльності, володіння ефективними способами і засобами досягнення педагогічних цілей, здатності до творчості і рефлексії.
Усі члени кафедри поділилися інформацією про новинки науково-методичної літератури з вивчення предметів природничого циклу. Кондратишина О.В зазначила, що вчитель повинен бути завжди готовий до відповідей на запитання, які виходять за межі шкільної програми. Саме в цьому має допомогти йому додаткова наукова література, яка значно глибше і ширше висвітлить навчальний матеріал.
Методична служба школи
|