Володимирецький ЗЗСО І-ІІІ ст. №1

Меню сайту
Годинник
Міні - чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Життя сайту
Головна » Статті » Мої статті

Засідання кафедри словесності. Підсумки.

Засідання кафедри словесності. Підсумки.

   Як зробити так, аби учням стало цікавіше вчитися? Як досягти максимум результату за мінімум часу? Що робити, якщо учень тривалий час хворіє або ж їздить на змагання, фестивалі, конкурси?.. Такі запитання хвилюють кожного вчителя. Тому на 9 січня 2020 року на засідання кафедри словесності і було винесено питання про модель навчання, в ефективності якої переконалися практично всі, хто її випробував. Це – перевернуте навчання (перевернутий клас).

   З методикою XXI століття «Перевернутий клас» за матеріалами вебінару від 11.07.2019 р. познайомила присутніх завідувачка кафедрою, вчитель української мови та літератури Юсин Т.А. Кравчук Г.Я., вчитель зарубіжної літератури,  порівняла традиційний та «перевернений» підходи до навчання, визначила проблеми й труднощі, які можуть виникнути у вчителя при організації перевернутого класу та назвала ряд переваг.

   Креативність – передумова для будь-якої діяльності учителя. Члени кафедри, упроваджуючи в своїй практиці індивідуальні проблемні питання,  поділилася цікавими методичними знахідками з таких тем: Коваль В.В., вчитель української мови та літератури  - «Ігрові технології як засіб пізнавальної діяльності на уроках української мови і літератури»;  Хандучко Т.В., вчитель української мови та літератури - «Розвиток  творчої уяви та мислення на уроках української мови та літератури»; Веремійчук М.М., вчитель української мови та літератури  - «Інноваційні технології  навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури».

    Про результати моніторингу якості знань учнів з української мови та літератури за І семестр 2019-2020 н.р. проінформувала завідувачка кафедри словесності  Юсин Т.А., зауваживши, що  члени кафедри постійно працюють з обдарованими учнями, однак не залишають поза увагою і тих школярів, які мають низький  рівень знань. Було визначено форми роботи з такою категорією учнів.

  Хандучко Т.В. та Юсин Т.А. проінформували присутніх про підготовку учнів 9, 11 класів до ДПА та ЗНО: на осінніх та зимових канікулах проводяться консультації, на уроках у 9-х класах здійснюється аналіз типових та індивідуальних помилок, що їх припустилися учні; в 11-х класах використовуються тестові технології; впродовж навчального року проводяться факультативні заняття.

   Методична служба школи

\

Категорія: Мої статті | Додав: Vlad (10.01.2020)
Переглядів: 253 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
В очікуванні

До ПАСХИ

залишилось

.

Пошук

Друзі сайту








Погода

Погода в Україні

Національна дитяча лінія

Місце знаходження

Наверх
Автор сайту: Муравинець Вадим Сергійович © 2025
Безкоштовний хостинг uCoz