Володимирецький ЗЗСО І-ІІІ ст. №1

Меню сайту
Годинник
Міні - чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Життя сайту
Головна » Статті » Мої статті

Засідання кафедри словесності. Підсумки.

Засідання кафедри словесності. Підсумки.

     Відповідно до річного плану роботи закладу відбулось чергове засідання кафедри словесності з теми «Розвиток професійної компетентності педагогів – ефективний засіб удосконалення викладання української мови та літератури».

     В умовах, коли змінюється освітня стратегія, професійна компетентність учителя набуває надзвичайної актуальності. А це першочергово підвищує вимоги до вчителя та подальшого вдосконалення його професійних компетенцій у педагогічній діяльності. Адже необхідною умовою сьогодення є не лише глибокі знання у професійній сфері та високий рівень освіченості, а й постійне поповнення та поновлення знань, високий рівень професіоналізму.

   Власне тому, на чергове засідання кафедри було винесено питання професійної компетентності учителя, що вимагає постійного оновлення й модернізації фахових знань словесників, здатних жити в інноваційному режимі та виховувати конкурентоспроможних, комунікабельних, підприємливих, ІКТ-обізнаних, патріотично налаштованих громадян. У виступі-презентації Юсин Т.А. розглянуто пріоритетні ланки діяльності вчителя-новатора.

     Висвітлюючи питання щодо забезпечення оптимального методичного супроводу професійного та особистісного зростання в умовах реформування освіти, Кравчук Г.Я., вчитель зарубіжної літератури, зупинилась на основних напрямках творчого розвитку педагогів, зауваживши, що найкоротша формула професійної діяльності освітян - постійна праця, творчість, гармонія знань, почуттів і поведінки.

     Нові форми роботи на уроці - виклик часу. Використання інноваційних технологій на уроках словесності - це засіб для досягнення такої атмосфери в класі, яка сприяє співробітництву, порозумінню й доброзичливості, дає можливість дійсно реалізувати особистісно орієнтоване навчання. Учителю треба не тільки самому активно використовувати сучасні інформаційні технології, але робити так, щоб учень активно використовував їх. Члени кафедри обмінялись досвідом роботи з використання таких видів технологій: електронний підручник; статистичні таблиці; динамічні таблиці; літературні портрети; тестові завдання; диктанти; медіа-твори; віртуальні екскурсії; відео поезії; буктрейлери (для заохочення до читання або ознайомлення з програмним твором).

     Також було обговорено питання підготовки учнів 9-х, 11-х класів до ДПА та ЗНО. Сплановано на осінніх, зимових, весняних канікулах проводити для них консультації; на уроках у 9-х класах організовувати виявлення типових та індивідуальних помилок, що їх припустилися учні; в 11-х класах використовувати тестові технології; впродовж навчального року проводити факультативні заняття.

     Завершилось засідання кафедри створенням моделі професійної компетентності педагога-словесника та оглядом фахових новинок з даної теми.

Методична служба школи

 

Категорія: Мої статті | Додав: Vlad (12.11.2021)
Переглядів: 139 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
В очікуванні

До ПАСХИ

залишилось

.

Пошук

Друзі сайту








Погода

Погода в Україні

Національна дитяча лінія

Місце знаходження

Наверх
Автор сайту: Муравинець Вадим Сергійович © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz