Володимирецький ЗЗСО І-ІІІ ст. №1

Меню сайту
Годинник
Міні - чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Життя сайту
Головна » Статті » Мої статті

Засідання кафедри вчителів, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами. Підсумки.

Засідання кафедри вчителів, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами. Підсумки.

         Згідно річного плану роботи школи 02.01.2020 року відбулося засідання кафедри вчителів, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами (далі – ООП), яке проходило у формі круглого столу.

         Вчитель української мови та літератури Сарницька Н.У. в своїй доповіді зробила акцент на особливостях застосування ейдетики у освітньому процесі школярів із порушенням психофізичного розвитку.

         Методика ейдетики є комплексом систематизованих ігор-вправ, які розвивають та відновлюють здатність сприйняття через образність. Ейдетичні методи сприяють розвитку у молодших школярів всіх видів пам’яті, удосконалюють увагу, розвивають уяву, мислення, інтелект, ерудицію, мовлення; актуалізують пізнавальні процеси, формують навички саморегуляції, розслаблення, концентрації. Провідними в ейдетиці є: метод Цицерона, метод невербальних асоціацій, метод парадоксальних перевтілень, метод «Шпаргалка» або піктограм, метод послідовних асоціацій.

          Вчитель  початкових класів Бульботка Г.М. проінформувала всіх присутніх про особливості формування у дітей з ООП навичок само-обслуговуючої  праці на заняттях із соціально-побутового орієнтування (далі – СПО). СПО дітей з ООП істотно ускладнене в силу обмеженості їх пізнавальної діяльності, емоційно-вольової сфери,  тощо. Ними  важко засвоюються навички орієнтування у суспільному житті: вміння користуватися громадським транспортом, навички спілкування, використання табличок, покажчиків, навички поведінки в магазині та в інших громадських місцях.

        Для успішного засвоєння навчального матеріалу важливо формувати уявлення дітей у процесі екскурсій, здійснювати цілеспрямовані спостереження за реальними об’єктами і життєвими ситуаціями,  моделювати їх і виконувати практичні дії в реальних умовах. Для ефективного проведення уроків з соціально-побутового орієнтування потрібно мати достатню кількість обладнання та матеріалів, що забезпечить виконання практичних робіт учнями з урахуванням правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм.

        Асистент вчителя Кравчук В.В. провела з присутніми майстер-клас із застосування вправ для розвитку дрібної моторики учнів з ООП. Адже рухи рук тісно пов’язані з мовленням, вони є одним із факторів його розвитку, стимулюють  центральну нервову  систему, розвивають координацію рухів і різні види чутливості.  Педагог показала такі вправи: «Метелик», «Квіточка», «Слоненя», вправи із лего і паличками Кюізенера.

       Вчитель початкових класів Кравчук В. П. провела тренінг «Як покращити пам’ять дитини». Були презентовано такі вправи:

  • що змінилося?;
  • назви по порядку предмети;
  • склади за зразком;
  • відтвори  пари слів;
  • яка буква загубилася?

        Всі члени кафедри були активні у ході його проведення, завдання виконували охоче з цікавістю.

         На закінчення круглого столу було окреслено коло питань, над якими члени кафедри працюватимуть в період між засіданнями.

Методична служба школи

Категорія: Мої статті | Додав: Vlad (03.01.2020)
Переглядів: 264 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
В очікуванні

До ПАСХИ

залишилось

.

Пошук

Друзі сайту








Погода

Погода в Україні

Національна дитяча лінія

Місце знаходження

Наверх
Автор сайту: Муравинець Вадим Сергійович © 2025
Безкоштовний хостинг uCoz