Засідання кафедри вчителів, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами. Підсумки.
29 жовтня відбулося засідання кафедри вчителів, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами. Воно пройшло у формі панорами педагогічних ідей на тему «Розвиток педагогічної творчості та майстерності корекційних педагогів».
Вчитель початкових класів Кравчук В.П. доповіла колегам про здоров’язбережувальні технології, які використовує у своїй педагогічній діяльності з метою збереження та зміцнення здоров’я учнів. Присутні переглянули презентацію з проблемного питання «Використання здоров’язбережувальних технологій у корекційній роботі».
Проблему адаптації та соціалізації особливої дитини, розкрила у своєму виступі асистент вчителя Кравчук В.В.. Вона зазначила, що для того, щоб адаптація та соціалізація пройшли успішно, повинні виконуватись такі умови: спрямованість освітнього процесу на інтереси дитини, віра в її унікальні можливості, створення сприятливого психологічного клімату, надання їй допомоги щодо усвідомлення себе як особистості, розвиток мотиваційної сфери учня. Вчитель підготувала презентацію на тему «Проблема адаптації і соціалізації особливої дитини в соціумі» та презентувала її колегам.
Вчитель початкових класів Бульботка Г.М. доповіла присутнім про особливості застосування навчально-розвивальних ігрових технологій у процесі навчання учнів з інтелектуальними порушеннями, зауваживши, що за характером педагогічного процесу ігрові технології бувають навчальні, тренувальні, контролюючі, узагальнюючі, пізнавальні, виховні, розвиваючі, психотехнічні та інші. Гра ж у навчанні дітей виконує такі функції: комунікативну, діагностичну, терапевтичну, розвивальну, корекційну, навчальну та інші.
Асистент вчителя Качинська К.С. з метою презентації використання лего «6 цеглинок» у процесі навчання дітей з особливими освітніми потребами, визначення шляхів реалізації загальноосвітніх завдань, серед яких - розвиток творчих здібностей та пізнавальної активності учнів, навичок взаємодії в групі, уміння самостійно вирішувати поставлені конструкторські завдання, корекція та розвиток сенсорної сфери, дрібної загальної моторики, координації «око- рука», просторових уявлень та логічного мислення дитини у процесі конструктивно-ігрової та проектної діяльності провела для членів кафедри майстер-клас.
На закінчення засідання вчителі окреслили коло питань, над якими працюватимуть в період між засіданнями. Це:
- підвищення професійної компетентності шляхом самоосвіти;
- взаємовідвідування уроків;
- робота з фаховою літературою.
Методична служба школи





 |