Засідання кафедри вчителів початкових класів. Підсумки.
Згідно річного плану роботи школи 10.01.2020 року відбулося засідання кафедри вчителів початкових класів, яке проходило у формі методичних посиденьок.
Вчитель початкових класів Кравчук В. М. поділилася досвідом проведення інтегрованих уроків математики з молодшими школярами в умовах реалізації концепції НУШ. На практиці показала, як на основі казки «Ріпка» учні засвоюють склад числа 6 та інші математичні навички.
Вчитель початкових класів Капітула Р.С. зробила акцент на визначені шляхів розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках математики та поетапному його формуванні.
Вчитель початкових класів Босик В.Є. продемонструвала вивчення математичних понять і закономірностей у проєктній діяльності, а саме, на основі проєкту «Цікава математика» педагоги практично опрацювали у групах такі завдання: «Математика у сірниковій коробці», «Математичні фокуси», «Весела математика», «Математика на кожен день», «Математичні жарти».
Вчитель початкових класів Моніч М.А. проінформувала про впровадження педагогічної технології STEM? як засобу реформування освітньої системи України та наголосила, що STEM-освіта, є одним із актуальних напрямів модернізації та інноваційного розвитку природничо-математичного й гуманітарного профілів освіти. Такий підхід у школі сприяє популяризації інженерно-технологічних професій. Особливою формою STEM-навчання є інтегровані уроки.
Вчитель початкових класів Друзь Л.В. у доповіді розкрила і обґрунтувала актуальність використання групових форм і методів навчання учнів початкової школи, зазначивши, що вони мають велике значення для формування самостійності школяра.
Вчитель початкових класів Рижа Т.С. ознайомила колег з практичним використанням технології «Шість цеглинок. Гра по-новому - навчання по іншому з LEGO» та упровадженням її на уроках математики.
Вчителі: Тюска Н.М., Швець А.С., Мельник Т.В. провели аукціон методичних ідей, під час якого Ніна Миколаївна ознайомила з досвідом використання кейс-методу на уроках у початковій школі. Акцент було зроблено на тому, що цей метод дає можливість розвивати в учнів креативність, впевненість, формує комунікативну культуру, розвиває практичні, творчі та соціальні навички. Звернула увагу колег і на те, що модель «перевернутого навчання» створює оптимальні умови для пізнавальної активності учнів, при якій вони стають здобувачами і переробниками інформації, що так важливо в умовах впровадження НУШ. Також вчитель долучила педагогів до створення сторітеллінгу на уроках математики.
Швець А.С. ознайомила з методом «Шість капелюхів», який дозволяє сформувати найбільш повне уявлення про предмет дискусії, та на логічному й емоційному рівнях оцінити її переваги й недоліки .
Мельник Т.В. продемонструвала інтерактивну технологію «боншо», яка вчить формувати власну думку, аргументувати і дискутувати, слухати іншу людину, доводити свою точку зору і розвивати навички самостійної роботи.
На аукціоні були викуплені всі методичні ідеї для ефективного впровадження в освітній процес.
Всі члени кафедри були активні. Працювали з цікавістю і захопленням.
На закінчення методичних посиденьок було окреслено коло питань, над якими члени кафедри працюватимуть в період між засіданнями.
Методична служба школи

















 |