Уже традиційним стало проведення у нашій школі на осінніх канікулах психолого-педагогічного консиліуму "Проблеми адаптаційного періоду п’ятикласників". Перехід учнів від початкової школи до середньої ланки справедливо вважають кризовим періодом. Будь-які перехідні періоди життя й діяльності висувають специфічні проблеми, що потребують особливої уваги педагогів. Тому метою консиліуму було ознайомити вчителів-предметників і класних керівників 5-х класів з особливостями роботи з п’ятикласниками в період адаптації в системі особистісно зорієнтованої освіти.
Адже, кожен учитель має враховувати індивідуальні, вікові та психологічні особливості учнів 5-х класів, обрати найоптимальніші форми та методи роботи, стиль викладання і саме таким чином допомогти учню 5-го класу успішно, безболісно подолати адаптаційний період.
|