Володимирецький ЗЗСО І-ІІІ ст. №1

Меню сайту
Годинник
Міні - чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Життя сайту
Головна » Статті » Мої статті

Засідання кафедри вчителів, які працюють зі дітьми з особливими освітніми потребами. Підсумки.

Засідання кафедри вчителів, які працюють зі дітьми з особливими освітніми потребами. Підсумки.

     У сучасному світі дуже гостро постає питання щодо створення корекційно-розвивального середовища в умовах закладу освіти для дітей, які здобувають освіту в інклюзивному класі та за індивідуальною формою (педагогічний патронаж).

     У процесі роботи з учнями  шкільного віку, які мають особливі освітні потреби, першим кроком у навчальному закладі є створення комфортного простору для соціалізації та адаптації до навчального процесу. Виходячи із зони комфорту, яку діти мають в рідних стінах домівки, і потрапляючи в нову психотравмуючу ситуацію, де відсутні близькі люди, вони отримують психотравму, пов’язану з освоєнням нового простору і нових рамок. Як заради такій проблемі? Відповіді на це та інші питання шукали під час засідання кафедри педагоги, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами.

     Асистент вчителя Блищик Яна Русланівна ознайомила колег з нетрадиційними методами роботи з цією категорією учнів. Педагоги на практиці перевірили значущість використання в освітньому процесі паличок Кюізенера, методики Нумікон, карток Домана, логічних блоків Дьєнеша та утвердились в думці, що використання таких нетрадиційних прийомів підвищує інтерес до навчання, допомагає в ігровій формі краще засвоїти матеріал.

     Вчитель початкових класів Капітула Раїса Сергіївна продемонструвала презентацію «Пісочна терапія». Педагог зауважила, що пісочна терапія – це один з методів арт-терапії, який передбачає взаємодію з піском. Він є способом спілкування дитини або дорослого з навколишнім світом і самим собою, а також засобом зняття внутрішньої напруги. Відмінність пісочної терапії від інших методів в тому, що вона дозволяє створювати світ, який відкриває шлях до мрій і фантазій. Цей світ можна розглядати, відчувати, змінювати, обговорювати і фотографувати.

     Асистент вчителя Затірка Таміла Василівна висвітила питання педагогічного всеобуча батьків дітей з ООП, адже  підпорядкувати таку дитину загальноприйнятим правилам поведінки в суспільстві неможливо, потрібно вчитися взаємодіяти і спілкуватись з нею. Окрім того, педагоги приділили значну увагу питанню співпраці з батьками в процесі інклюзивного навчання. Асистент вчителя Рижа Наталія Вікторівна зазначила, що надзвичайно важливим є залучення батьків до освітнього процесу та їх участі у розробці навчальних планів, адже вони краще за інших розуміють, що необхідно їхній дитині.

     Вчитель української мови та літератури Сарницька Ніна Улянівна провела тренінг «Як покращити увагу дитини». Педагоги опрацювали такі форми роботи як «Кольорові слова», «Штурм», «Віднайди половинки візерунків», «Крапка-лінія», «Не все на місці», «Чи є зміни».

     Виховання та розвиток кожної дитини відбувається за певних умов і під впливом інших осіб. Кожному, хто виховує дітей з ООП, завжди треба пам’ятати слова великого вченого І. Павлова: «…Ніщо не залишається непорушним, а все завжди може змінитися на краще. Аби тільки були створені відповідні умови».

Методична служба школи

Категорія: Мої статті | Додав: Vlad (31.12.2021)
Переглядів: 148 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
В очікуванні

До ПАСХИ

залишилось

.

Пошук

Друзі сайту








Погода

Погода в Україні

Національна дитяча лінія

Місце знаходження

Наверх
Автор сайту: Муравинець Вадим Сергійович © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz